Natten..


Nu när Jullan är nyduschad och frääsch ska hon nog sova lite.. Nää, börjar ju kl 12.00 imorrn, kan ju chilla hela natten om jag vill ;)

MEN VAD HAR HÄNT, alla mina hårborstar är helt borta, verkligen spårlöst försvunna! Jaha, tänker ni, vad gör det egentligen? JAA, det gör väl mycket, har ni provat att ha långt okammat hår utan borste? Vad ska jag kamma ut det med? EN gaffel kanske?!.. Nää, trodde väl det. Jag kommer att se ut som Ronja Rövardotter imorrn, najs eller? nej, Typ SOO not Jullan staajl.

Hihi, Busit. Nu gör jag mig iordning för morgondagen, Ciao, sov gott mina pussisar.


Kommentarer
christina

jaa men du har väl iaf turen att ha sovmorgon till 2, själv ska jag vara där 10 och ha ett jävla pisss engelska tal som jag inte kan för fem öre.. kan lika gärna dö här och nu känns det som.. om inte annat så kommer jag göra det i morgon.. lagomt glad tjej <3

POSTAT 2010-02-21 KLOCKAN 22:59:47
BLOGG: http://christinafundin.blogg.se/
Diana

sv; mongo! hahaha :) <3

POSTAT 2010-02-22 KLOCKAN 00:34:01
BLOGG: http://dianaschavon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback