Pluggit


Fan vad busig jag är, ingenting som jag skulle ha gjort har jag gjort. Fattar ni? Nä.. Jag skulle boxas och plugga, det gjorde jag inte, jag myste med Karl istället, och skottade tak..

men, lite cred borde jag få, jag läste typ 12 sidor kemi, bra gjort av mig tycker jag, speciellt när jag har en pratsjuk Karl brevid mig.

Tungt att gå natur, bra att jag är smart då så att det blir relativt lätt.

Har tittat på Spårlöst nu iaf. Jag börjar nästan jämt att gråta när jag tittar på det. Jag är så blödig av mig, något jag har ärft av min underbara mor, som börjar att grina till tecknade robin hood och shrek. Hur gulligt är inte det? Nåja, spårlöst är en riktig snyftarserie för oss mjukisar, upplägget är ALLTID detsamma, det enda som varierar är vem som letar efter sin familj och i vilket land. Annars är alla program lika, men endå denna enorma spänning mot slutet då dom äntligen ska få träffa sin mamma eller pappa! :'D Uuh..

Jullan hissar spårlöst! Bara för att programmet är så ovarierat och mysigt!


En av många som hittade sin mamma i spårlöst<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback