Onsdag 3/3


SHUluu, Godmorgon kära bloggläsare.  <3

Igår blev det inte mkt bloggande för att jag var strängeligen upptagen med plugg, känner mig asduktig som ägnade kvällen åt tyskan, samt lite ScoobiDoo tittande.
enformigt liv?
Lite barndomsminnen man fick eller när man tittade på ScoobiDoo? Jag som kommer ihåg allt mycket läskigare än vad det egentligen var. Hahah det läskiga sjömonstret som såg ut som en sallad med ett öga, otroligt läskigt.

Dagen bjuder på plugg och träning..  Ja men jag blir smartare och fit för BEACH 2010!

Älsklingen var här inatt också, dock blir jag nog ensam ikväll, vilket jag inte ser fram emot. Får väl sitta klistrad vid telen när jag pluggar ;)

Nu måste jag göra mig iordning, får skjuts till skolan! YES!

Just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback