Treaining


Nyss hemkommen från boxningen, känns aasnajs i kroppen, nu väntar en lättare kycklingsallad på mig i köket.. planerar att besöka den och äta upp den ganska snart.

Tror jag ska skryta lite om hur pumpad jag känner mig,
så att alla tycker att jag är duktig OCH framförallt för att det ska irritera Christina. Jag har typ väärldens träningsverk i mina biceps, seriöst, känns som att mina armar ska explodera när jag rör mig typ. Tack vare den ljuva träningsvärken i armarna så tänker jag inte så mycket på all annan värk jag har, i t.ex. mage, lår, rygg och stjärt. Jag är asduktig helt enkelt som tränar.

Nåja, mitt hej-jag-går-på-en-jätte-jobbig-linje-som-heter-natur liv fortsätter, Min kväll har bjudit på plugg och träning, jag får inte ens pussa på Karl..

AJA min fittness tour fortsätter, lär bli intressant att se resultatet i slutet av veckan, som jag också ska skriva i bloggen ;o, shiit, tänker ni, gud vad intressant. Jamen är det inte lite intressant då? Visar det att min träning och nyttiga mat ger bra resultat kommer ni att vilja veta hur jag gör, det här kan ju bli värsta tjockisbloggen.

Salladen väntar, får se om jag kanske boggar lite när jag ska gå och lägga mig. Är ju begravd i plugg så vi får helt enkelt se hur det blir med den saken :)

På återséende, shululuuu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback