Kvällspromenad ett måste


Idag har jag varit tjock och inte gått någonting alls.. kan bero på att det har spöregnat ungefär hela dagen. Få uppehåll har existerat, dock så började det att regna igen så fort jag satte min fot utanför dörren, synd.

Så det får bli en långprommis ikväll helt enkelt! Idag har det hänt mycket, orkar inte berätta för det skulle nog vara ganska tråkigt att läsa om, men jag har haft jätte kul med Karl, det kan jag avslöja. Mihi..

Vi har tagit en liten sväng till nacksta, njurunda, viforsen och njurunda. Bara en sväng på 8 mil eller så. Ganska lite för oss endå det, vi som alltid är ute på nya äventyr med våran trogna springare golfis.

Nu ska jag pussa på lillfisen, sedan ska vi gå ut och håna golfare. Tjingeling  

Kommentarer
Mira

Jättesöt blogg, me like! :)

POSTAT 2010-05-23 KLOCKAN 19:05:56
BLOGG: http://nyheter24.se/nextinfashion/mira

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback