Lättare kopierat


Lite frågor, från en blogg till en annan. Men jag tänker låtsas att det är mina egna. Dagens helt enkelt.

Dagens humör: Bra! Karl kommer ju hem så hur kan det vara något annat?
Dagens mående: bra, kroppen mår prima, fastän fettet lär ju ha fest eftersom jag inte har motionerat på ex antal timmar, närmare bestämt 31.
Dagens borde: MOTIONERA,PLUGGA.
Dagens frisyr: Moderiktig hästsvans med fint okammathår.
Dagens smink: inget, tycker att jag är snygg endå.
Dagens klädsel: fake convisar, leggins, linne, prickig tröjja med skinnjacka.
Dagens planer: Höhö plugga och mysa med KArl.
Dagens fundering: varför universum är så stort.
Dagens beroende: Tuggummi, always
Dagens tråkigaste: FArzads snack om kemi? tror han att jag bryr mig eller, jag skiter väl i om han är kemi lärare.
Dagens längtan: mihuhi, karl kanske?..
Dagens superlängtan: Utomlands resa!
Dagens tidning: Old ladys gone wild.
Dagens låt: Jag lyssnar inte på musik.

Nu ska jag kommentera Kissies blogg, bara för att jag är så cool. Tjingeling!

Kommentarer
Anonym

Ja självklart. ;)

POSTAT 2010-05-11 KLOCKAN 17:42:11
BLOGG: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback