Ohlala, ny design


WOHo! Tog mig fem min att fixa, men nu har jag en ny design i alla fall. Tycker att det var extra coolt med skorna på headern, intro texten är också väldigt fin, så jag är nöjd än så länge.

Över till något helt annat. Min spanska lärare är en stjärna, my little superstar, hon lovade mig mackor för att hon tyckte så synd om mig. Jag fylldes av värme och lycka när hon sa det, hon skulle detssutom fixa dem åt mig.. Dock var det en timme sedan hon lovade mig detta, och mitt nationellaprov börjar om 15 min.. Tänk om hon inte kommer med mackorna? Vad gör jag då?

Bara tanken utan mackor får mig att känna mig helt tom inombords. Jag får ta saken i egna händer och fisa iväg till pressbyrån och köpa lite 15 årsåldersgräns redbull. SHulu.

NU KOMMER MIN LÄRARE MED MACKOR! JAG ÄLSKAR HENNE

Hejdå

Kommentarer
Linnéa

Snygg layout!

POSTAT 2010-05-04 KLOCKAN 12:37:00
BLOGG: http://strandsvedjan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback