Prommis på G!


Eftersom jag är som alla andra osäkra småtjejer så måste jag ut och gå nu för att bränna lite fläsk, dock säger jag att det är för att få lite frisk luft. HA!

Fast jag njuter av mina promenader, jag har en trevlig själsfrände brevid mig och jag känner hur jag tränar min rumpa 28% mer än med vanliga skor! Det har mina Rebook Easytone sagt på reklamen.

Nu ska jag läsa kissies blogg (Gud förlåt mig) sedan blir det prommis runt Svala. Ciaooo.

Soet flikkah 13 vårar.

HAH AHA A HAAHAHAHHAAA! GAHAHAHHAHAHAHAHAH!
(Märks det att jag sitter vid pappas dator och att jag har absolut inga vettiga bilder på den här datorn?)
Mathilda kommer att ge igen så mycket för det här, men jag tycker att det är en fin bild, den speglar hennes personlighet perfekt.

Kommentarer
Skeeeeeeelis

If I could killed someone with my mind, it will be you :)<3

POSTAT 2010-05-06 KLOCKAN 15:24:51
BLOGG: http://agnesmathiiilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback