Skolat


Välkommen. Inget bloggande på hela helgen, dålig på datasittandet när jag är ledig helt enkelt.

Helgen spenderades med karl (som alltid?), vi har varit ensamma hemma så vi har myst till tusen. Vi har hunnit med en massa saker under vårt lilla mini-lov, men det mest nämsvärda var väl vår lilla tripp till huddik cruisingen, mycket trevligt, men vad gör man inte för den man älskar?

Ikväll ska jag plugga med lillfisen, han skulle bara göra en liten uppgift tills idag som visade sig att ''bara'' vara en hel f*cking j*vla uppsats/fördjupning. Jag har också det jag gör ikväll, min morgondag bjuder på tyska muntligt prov och nationella i matte B. YES JULLAN ÄR PEPP.

Träffade lina på bussen idag för den delen.. du måste börja läsa min blogg så att du vet vad som händer gumz!

Möhaha.

Nu ska jag läsa bloggar, det är det jag är bra på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback