Superduper


Hej kära vänner! Jag är känner mig tillfredställd med läget och tänkte dela med mig lite av min lycka.

Känns helt underbart att jag har hunnit med så mycket idag, eller.. nja, mycket och mycket, jag har hunnit med mycket saker som jag tycker om rättare sagt!

Jag har varit ute och gått,varit på skolan, pluggat, solat, varit ute och gått, solat lite till och nu ska jag plugga, sedan ska jag ut och gå igen, Sen får jag träffa karl! Guud vad mycket jag får gjort när jag inte är med karl 24/7.

Bra att vi får vara ifrån varandra lite så att vi hinner sakna varandra. Visst, att vara ifrån varandra 11 timmar kanske inte är sådär super mycket men det tycker vi.

Plugget väntar. :)!

känner att det här kommer att bli det bästa sommaren någonsin<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback