Anywhere u go, i'll be there


Tja tja bloggen, länge sedan nu.

Haft en suuuper bra dag, började med lite shopping med elin, prata strunt etc. Ganska precis när elin åkte så joinade mattan och vi satt och pratade riktigt tantskvaller i flera timmar, mycket trevligt måste jag säga. Vi drack kaffe och 2 liter vatten, vilket resulterade i att Julann blev akut pinkis, så vi gick hem och pinka.

Karl har jobbat hela dagen så jag har gått runt i hemmet och agerat husmor, moppat golv och tvättat strumpor.. diskat har jag gjort också. Nu tillbringas kvällen med älskling, så som jag har längtat! :D Imorrn slutar pruppen tidigt så då ska vi gå och kika på ringar tsm, älskar min prupp ja :).

Sov gott darlings! Pussheej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback