New day


Gullig som jag är så klev jag upp med karl imorse, kl 05.40 spratt jag omkring i lägenheten. Synd att jag är så lurig så att jag gick och la mig igen när han hade gått, mhiihih ;] Vaknade för uno timma sedan och snart bär det av till körskolan för att ha dubbel körlektion :)(Y) Dagen spenderas med teorin, så att jag får den klarre nångång, har ju teoriprov och uppkörning om en månad.


Helgen har jag ingen aning om hur den spenderas, Karlan vill till jättendal och jaga och jag vill till las stada och kika på selångermarknad. Såklart så ska ju Julan jaga också och äta en korvmacka eller två, kanske så få jag skjuta en skata om jag har tur. ÅÅÅÅHH?PH^ JUSTAJA, Julan shoppade en handväska igår, har velat haft en i tuuusen år men aldrig kirrat det, så jag lägger väl upp ett exklusivt webcam foto av den senare, men nu måste jag kila. PUSSHeej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback