Kvinnogöra


Hej lovelys! Jag har nyss kastat in en tvätt med smutsiga arbetskläder från Karl, eftersom jag är en sån duktig liten husmor så städar, diskar, tvättar och lagar jag mat åt min man. Han ska dock få diska kaffekopparna som blev kvar efter RRU mötet igår! Det har pojkvaskern lovat och då ska han göra det också.


Nu nalkas det kaffe sedan blir det prommis med gubben min, älskar våra prommisar (Y). Jag föstår inte hur vi kan ha så många samtalsämnen kvar efter 2 år? Alltid pratar vi om allt, hela tiden. Karl är ju som en kärring, älskar att lyssna på mitt tjejskvaller sedan delar han med sig av allt han hör på jobbet osv.. Jag älskar att vi bara blir mer och mer kär i varandra ju längre vi är tsm, vi är så förståndiga som mamma brukar säga.

Nä, Nu ropar spisen efter mig, dags för middag!


Huuuah vilka gamla bilder, måste kirra över de nya på datorn. 16 Mars har det varit VI i dos años.

Kommentarer
Linnéa - tre och en katt

Kan inte annat än att hålla med om att Kalle är en riktig skvallertant.

POSTAT 2011-02-16 KLOCKAN 17:45:24
BLOGG: http://royalcat.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback