puuh


Nyss vare å träna ja. Jag har nyss utfört pulshöjande aktiviteter. Call it what u want, jag kunde inte ta på mig jackan själv för att mina armar skakade så mycket. Skryt skryt skryt, jag sitter egentligen och äter glass med 1 liter chokladsås och skrattar åt alla på gymmet medans jag badar i bearnaisesås. Det kommer komma fram förr eller senare så det är lika bra jag erkänner.

Nu sitter jag här ny duschad och peppad! woopw wowowp, nehe, men joho. Jag är ju glad för jag ska på husvisning, är verkligen super nyfiken. Resten av kvällen ska jag plugga, lite mindre peppad inför det kanske.. Vi sover nog i svala inatt, jag och prinsen/ hönan/ älsklingen/ gubben. Han verkligen älskar när jag kallar honom för hönan, vettetusan vad jag kan ha fått det ifrån :] men jag kallar honom för det, jag menar för en två meter lång kaar så finns det väl inget mer passande smeknamn?

Han kallade mig för tuppen för att ge igen, då blev jag arg >:(

Nä nu måste jag sluta vara så seriös hela tiden, blir ju så stelt licksoom.

Nu ska jag ta på mig deo och skyyyyyynda mig iväg! :) Pusshej

Kommentarer
Lovisa

Hej fett fin blogg! :)

POSTAT 2011-09-21 KLOCKAN 16:38:18
BLOGG: http://lullys.blogg.se/
M*

Trevlig kväll!

POSTAT 2011-09-21 KLOCKAN 18:41:07
BLOGG: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback