Massage unt julbord

Wuutwuut. Nu har jag och mamsen städat och plockat i lägenheten inför flytt, tack världens bästa mamma för att du hjälper mig. Känns lite overkligt att det snart blir flytt till vårt första hus, såsom vi har längtat. Ca tre år letade vi, och Gud vet hur många husvisningar vi var på. Nog om det, ska tillägna huset ett helt eget inlägg med bildbomb såklart! Nu kl 16.00 kommer det en massör hit som ska klämma lite på tant, ack så stel damen är, har ont i stjärten (höhö) samt svanken, nu har det även letat sig upp till axeln och skuldran (klassisk tidningsarm, jag har ett ytterst krävande arbete) så nu fick det vara nog, jag ska trycka tillbaka smärtan där den kom ifrån. Ikväll blir det julbord med mamma på måsen, ååh så exklusivt, längtar! Så nu ska jag hoppa in i duschen, inte lukta usch när frumassör kömmer. Hoppas ni har det lika bra som mig, om inte så slå en pling så muntrar jag upp er! Pusshej.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback