21 April


GodMorgon! Jag måste ju vara den piggaste människan i världen, Igår sov jag från 17.00 till 23.00. Så somnade jag om runt 00.00 tiden.. så sover jag tills nu.. Är inte det ganska bad? Det enda jag har gjort det här dygnet är typ att sova, och jag som behöver plugga!

Blir att plugga som en gris ikväll då, japp japp..

Idag börjar jag 09.40, ganska skönt faktiskt, jag har bara två lektioner idag. Engelska på morgonen sedan bjuds det på 3 timmars hål och efter det har jag idrott.. vilket resulterar i att jag slutar kl 15.00.

Yes box, Jag får skjuts till skolan så jag behöver inte stressa! YAY. Nu blir det flurre sedan pyser jag till duschen, Bloggar mer sedan. CIAO


Gammal bild på mig och Karl, jag visar våran värsta sida, så att alla inte går omkring och tror att vi är perfekta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback