HELT SJUKT?


Wtf? Vad är detta? Jag vaknade nu, kl 23.00.. jag har sovit bort heela min pluggkväll.

Jag erkänner, Tisdagar är jobbiga, jag går från 08.30 till 16.30. Lång dag med både tyska och spanska på morgonen. OCH jag klev upp kl 05.50 idag.. fast det ger mig väl inte anledning till att somna kl 17.00 och sova tills 23.00!? Det är ju helt sinnes, vad ska jag göra inatt då? Försöka sova!?

AJA, som den pingla jag är ska jag göra det bästa av situationen. Jag ska plugga Kemi som en gris, Jag måste läsa 20 sidor ikv, vilket jag inte alls är särskilt pigg på.. Jag är inte så pigg överhuvudtaget. Så hade vi ingen kemilektion idag, så jag känner att Farzad kan brinna om han fortfarande vill att vi ska ha kemiprov på torsdag, utan genomgång.

Nej, nu ska jag plugga, jag lägger ut en liten bild bara för att visa hur vackert trött jag är.

Varför lägger jag ut en sånhär bild?? Vad försöker jag att bevisa för mig själv egentligen? Jag kan se jävligt onajs ut när jag är trött, men måste jag lägga ut den på bloggen då? Tydligen, det är som ett beroende, ett rop på hjälp. 


Haaha, fyy, Nu ska jag dra och knäppa fler kort på mig själv. CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback