Jättendal


Hejhopp, här sitter jag i jättendal och saknar Karl, han sprang iväg för att skjutsa sin kära vän Rolf till harmånger. Såå jag tänkte passa på att skriva ett litet blogginlägg, en lyx jag inte unnar mig så mycket nu för tiden.

April har kommit och genom alla år har jag varit elite och aldrig blivit lurad på 1 april! Vad folk än säger på 1 april så säger jag ''Ha-ha skitkul'', Jag är svårlurad.

APRIL JOKE
Den 1 april kl 09.45 tog jag emot ett sms från karl där det stod att polisen hade tagit honom. Jag fick panik och gick igenom alla saker som han kan ha blivit tagen för. Bilen obesiktad, en baklampa trasig han körde säkert för fort också! Sakta men säkert förstod jag att han förmodligen hade tappat körkortet. PANIK ÅNGEST! Jag sitter på sängen och vet inte vad jag ska ta mig till, jag skriker på mamma och berättar vad som hänt, mamma förstår inte varför poliserna måste vara så dumma och göra så. Mamma får en lättare hjärtattack och ser ledsen ut. Jag står inte ut med att inte veta så jag ringer upp karl, även fast jag vet att han nog är upptagen med polisen. Karl svarar och jag frågar ut honom helt panikslagen, vad gör han? Jo han börjar asgarva som om det var kul. Jävla svin, jag lägger på och medans håller mamma på att få en till hjärtattack för att hon tyckte att det var såå roligt.. så säger hon '' Jamen nu vaknade du till i alla fall, mihihihih'' Kärring. Absolut det värsta uppvaknandet jag har fått i hela mitt liv.

APRIL JOKE NUMBER TWO
ookej, det här borde inte ens räknas som ett aprilskämt för att det var Mathilda som faila. Aja, Mathilda ringer och frågar om jag har hört om stephanie, Then i say ''nej?'' då berättar Mathilda att hon ligger på sjukhuset, då säger jag jaha, bra försök mathilda. Som sagt, hennes plan var att lura i mig att Stephanie hade ramlat i en trapp hemma, synd bara att hon inte kom på att Stephanie bor i en enplansvilla, synd där Mathilda. 

Dock lurade hon i Stephanie att JAG hade ramlat i trappen hemma och krossat två ryggkotor. Det hade jag också trott på om jag var steffy, eftersom min trapp hemma är livsfarlig och det är ett under att jag inte har ramlat och slagit ihjäl mig än. Tror inte heller att steffy uppskattade aprilskämtet så mycket.


Mathilda är otroligt elite och kommer alltid att vara.. eller, ja..

som sagt, kvällen skulle bjuda på 3D bio i huddik, tror dock att vi skiter i det och bara myser istället, det är det vi är bäst på. Jag och karl alltså..

Lovet spenderas hemma, mamma och pappa ska till spanien så det är bara att komma förbi! Nu ska jag ringa karl och fråga vart han tog vägen! ciao så länge<3

p.s glad påsk



Kommentarer
christina

Mathilda lyckades lura mig med skämtet om dig också! fatta vad rädd jag blev :O och en aning sur när jag forstod att jag blivit lurad <33



men hurru när kommer du hem då? vi borde ju hitta på ngt under lovet :)

POSTAT 2010-04-06 KLOCKAN 09:59:01
BLOGG: http://christinafundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback