LOV


Tror ni att jag har längtat lite eller? SNART är det lov, skönt.

Jag sitter på skolan och skriver om sminkets historia, visste ni att alla adelkärringar(och män?) på 1700 talet sminkade sig med typ arsenik och bly? Dom dog :)

Synd för dom säg, apropå det så är jag fortfarande sjuk men det börjar gå över. yay :)!

Jag ser jävligt blek ut, kanske har fått en arsenikförgifting, det vet man ju aldrig.

AJA, lovet spenderas med karl, världens gulligaste kille, vi ska sätta oss ner och planera lovet ikväll så är det någon som vill spendera en dag med oss under lovet så måste ni ringa och boka ikväll! Bokningen sker mellan kl 16.00 till 18.00 efter det är slussen stängd. välkommen åter.

now lite bilder på sjuka osminkade mig.. jag känner att jag visar min bästa sida i bloggen, jag lägger endast ut bilder så jag nyss har tränat, duschat eller vaknat.. eller när jag är sjuk. Finns bara en bild på hela bloggen där jag är sminkad, dags att ta lite bilder med pappas nya kamera kanske? Yesbox.

Ciao så länge :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback