GnarpMarknad


Hello Darls, Nu sitter jag hemma hos Karl medans han skottar fram carporten med traktorn. Tänkte passa på att blogga lite medans han ändå är upptagen.

Vi har varit på Marknad i Gnarp, därav anledningen varför vi är här men vi ska hem snart. Våran kväll bjuder på otroliga mysigheter iaf!

Alt 1: Vi åker till karls pappa, sedan åker vi hem och lagar fläskfilé med potatisgratäng och bea. Myser med tända ljus, sedan blir det nio bion, tänkte att vi skulle se Shutter Island. Tipp topp kväll helt enkelt.

Alt 2: Då åker vi till Karls far, sedan fläskfilé. På kvällskvisten blir det däremot inge mys utan ut och dricka öl och åka bil.. Inte min favorit syssla men Karl tycker att det är otroligt roligt.

Vi får helt enkelt slåss om vad vi ska göra :) Jag hoppas på bio kväll, kanske får muta älsklingen med att jag ska bjuda honom? ;) Då vill han nog se på bio.

Nu ska jag kika på lite bloggar, se om nån anständig människa är vaken kl 11.51 på en Lördag!
CIAO

P.S
Glöm inte att ställa en liten fråga uppe i frågerutan! kram

Hittade en asgullig bild på Karl när han var liten! Den får helt klart pryda mitt inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback