God natt Babes.


Nu ska jag nog göra natt för bloggen. Inte för att jag ska sova men resten av kvällen ska spenderas åt min underbara pojkvän och blivande sambo Karl ''Kalle'' Sjögren.

Jag har beställt glasögon!
:O det har jag ju glömt att berätta! Nu nån gång i veckan kommer jag att få dom, troligtvis på onsdag. Ett par svarta med tjocka bågar samt ett par pilotbrillor i svart. Classy. Jag har också beställt linser, så att jag kan börja sparras ;) Ingen hit att sparras med glasögon.

Nu ska jag hämta en massa ljus som jag ska tända i mitt rum, sedan ska Karl och jag spela Heroes3 mot varandra. Hihi, sov gott kära läsare. Pussisar

Gammal bild på mig, i början av ettan. Jag hade fortfarande piercingen i, busit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback