Hihi


Mhih, Nu har jag nyss kommit hem, suuperskönt, mest pga att det är typ -25 ute. BRRRW

Aja, var på nån UF mässa idag, hade skitkul, Diana gick omkring och åt upp hela Ufs godissamling.. Vi fick inte riktigt den inspiration vi sökte efter. Men hittade väldigt fina smycken iaf :)

Snart kommer världens underbaraste pojkvän hit, Saknar honom redan. Hur kan man sakna någon man är med 24/7 ? Vi saknar varandra efter typ en timme, vi kan helt enkelt inte få nog av varandra ;). Ska bli så himla underbart nu till sommaren då vi flyttar ihop. Längtar verkligen!

Jag har börjat spela ett spel på facebook.. jag vet, det är bad! Jag som hade lagt ner med det där för länge sedan, lyckats bryta mitt beroende, men icke. Nu är jag fast igen.. Spelet heter min stad och går ut på att bygga upp en stad? Alltså no life Julia. Nu tänker jag plugga kemi istället medans jag väntar på Karl<3

We have a future together

Kommentarer
christina

åh vad mysigt :) vart ska ni flytta då ? :)<33

POSTAT 2010-02-23 KLOCKAN 16:14:09
BLOGG: http://christinafundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback