HISS & DISS

Jag har nyss kommit hem, otroligt jävla skönt!

Tiden på bussen hem var inte bortkastad i alla fall. Jag satt och tänkte på min super nya blogg, och precis när jag tänkte tanken, '' hmmm, undra om jag ska göra en hiss och diss lista när jag kommer hem?''
Så kommer en fjortisjävel som sänd från ovan och pratar i sin telefon.
''men asså kan du hålla käften, du är typ så jävla dum, jag hatar dig!!''

Denna tusensköna lägger sedan på i örat på den hon pratar med och säger sedan till sin kompis att hennes mamma baaara är sååå dum i huvudet och att hon hatade henne..

Och där jag som satt och tänkte på vad alla bloggare får sin inspiration när dom gör sin hiss&diss lista ifrån?

DAAH..

Jag ska licksom bara ba göra en hiss&diss typ så snart.

aja, eftersom jag är bäst så vet jag ingeting om hur man gör en blogg, jag kan skriva inlägg sedan tar min expertis slut. Varför ska det vara så jävla horsvårt att göra en bloggjävel? Jag vill göra en personlig blogg, lätt, nej. så nu ska jag lära mig om allt vad bloggdesign heter.

MEN Först ska jag rita en sån där liten namnsignatur i paint som jag ska ha efter varje inlägg.

Fan vad spännande att få se resultatet, eller hur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback