Lekande Lätt


ASHAHAHAHA. För er som inte vet vad lekande lätt är förnått så kan jag meddela er att det var ett program som sändes i mitten av nittiotalet. Programmet gick ut på att vissa kände tvikoner skulle gissa vad barn beskriv.

Barn i åldrarna 4-6 år fick ett ord som dom skulle förklara, dom så kallade tvikonerna skulle då gissa vad det var för ord. OTROLIGT underhållande, speciellt när en ung stjärna träder fram som JULIA 4 år.. Ni förstår att när JULIA 4 år skulle berätta vad lycka var så sa hon att det var när mamma somnade på bordet.. hmm?

Jag sa, för hela svenska folket, att min mamma hade somnat på bordet, att hon då snarkade kraftigt samtidigt som hon log och var jätte glad.. det var min definition av lycka då jag var fyra år. Jag undrar vad mina föräldrar lärde mig egentligen?

Jag hittade också på att min katt hoppade på ett ben in i tvn och fick en spricka i huvudet.. Jag tycker så synd om hon som intervjuade mig, hon lyckades hålla god min hela intervjun, otroligt stark kvinna.

Aja, jag, mamma , pappa och Karl tittade på det här på VHS, väldigt underhållande, tror nästan jag ska visa den för lite väninnor när tiden är inne. Dom kommer ju inte kunna andas dom stackarna.

Men är det någon som var med på Lekande Lätt när dom var små? Det var jätte många som var med och alla var från Sundsvall, skulle vara kul att höra från någon som var med och blev stjärna precis som jag<3.

Nu ska jag Pussas med världens underbaraste kille,
CIAO

Kommentarer
av

nice blogg hörredu ;Dsöta ni var



later aligator

POSTAT 2010-02-22 KLOCKAN 00:30:10
BLOGG: http://avos.blogg.se/
MathildaAndersson

Julia 4 år - Hehe nä för man kan ju inte steka en glödlampa Höhöhöh. HAHAHAHA vilken lite prinssesa du var<3

POSTAT 2010-02-22 KLOCKAN 10:08:36
BLOGG: http://agnesmathiiilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback