Still Sick


Uuäh, God morgon världen. Känner mig otroligt opigg. Jag har lätt blivit smittad av nån slags influensa. Vaknade runt 11.00 tiden, då hade jag legat hela natten (Och morgonen) och bara vridit mig och antagligen snarkat. Jag kan absolut inte andas med näsan, så jag andas med öppen mun och tungfan blir som sandpapper. Ögonen vil jag inte ens gå in på, men jag kan ju säga såhär, jag kunde icke öppna dem imorse.

Sååå Jullan är hemma idag igen. Plugga klart Kemin blir det, kanske lite språk på det också? JAO.

Mamma och pappa har åkt iväg till stockholm nu, skönt att slippa dom! Nää, jag kommer att sakna dom jätte mycket, speciellt pappa eftersom han läser min blogg.

Nu är frågan, vad hittar KarlRobert och jag på i helgen då? Vi får se helt enkelt, eftersom jag är dödsjuk.. typ. Vi ska mata katterna iaf, det vet jag och det får jag inte glömma heller!

Nu ska jag nog äta lite flurre. CIAO


Jag låtsas bara, jag är verkligen inte sådär pigg i verkligheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback