Takskottnig vs Boxning


Idag blev det ingen boxning :(, Jullan har viktigare kall här i livet! Nämligen takskottning hemma hos Karl. Huset håller typ på att rasa ihop pga vikten av all snö på taket.

Så.. nu sitter jag här hos Karl tänkte slänga in ett snabbt inlägg innan the skottning begins. Uuuh, jag som verkligen ville boxas idag >(.. Ibland blire inte som man hade tänkt sig.

Inte nog med att jag ska slita som ett djur uppe på taket, jag ska nog sedan iväg och gymma med Karl ;) Blir grejjer det, men som sagt det är inte säkert. Något som är säkert däremot är att jag har två prov den här veckan :D Något som är ännu mer säkert är att jag verkligen inte kommer att klara dessa prov om jag inte pluggar som en gris dom här följande dagarna. Det kostar att ligga på topp!

Kan nog inte sitta här så mycket längre, snart kommer nog Karl och jagar mig. Vi hörs och syns, CIAO



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback