Mallorca eller Home?


Tro det eller ej kära läsare, Julia har möjlighet att ÅKA UTOMLANDS!

Men jag är osäker, vill jag det eller inte? OM jag åker så försvinner jag iväg till Mallorca, men det är inte så varmt, typ 20 grader..

Fördelar Mallorca:

1.
Jag slipper kalla sverige!
2. Jag blir bruuuun inför Beach 2010!
3. Jag kan ta morgonpromenader på stranden!

Fördelar hemma:

1.
Jag är ensam hemma hela påsklovet.
2. ....

Okej, det fanns inte många fördelar hemma, men det skulle vara skönt att vara ensam hemma hela påsklovet.. Men vad tycker ni att jag ska göra? Åka eller stanna hemma?

BESLUTSÅÅÅNGEEST


Kommentarer
Bloggwatcher

Er önskan har blivit läst och uppfylld.



Adressen är http://fnarg.org/rsswatch/comments.php?rssid=8

POSTAT 2010-03-18 KLOCKAN 13:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback