Natten kallar!


Nu kära läsare ska jullan göra natt!

Eller njaee, Jag ska göra mig iordning för natten men mycket sova blir det nog inte, Jag har den lyckan att jag kan plugga biologi hela natten! aldrig någon vila, bara slit och slit.. Askungen wannabe.

Blev ingen boxning idag heller, plugget äter långsamt upp mig, som en riktig hungrig rabiessmittad hackspett. Han kommer att hacka tills jag blir galen på riktigt, och tills jag erkänner min dagliga migrän till världen.

Nog om sakerna jag hör i mitt huvud, nu ska jag plugga, jag tänker inte slösa min tid här.. eller på facebook.

Jag tror jag tar och festar till det lite och slänger ut en bild på mig, eftersom jag är fotomodelssnygg tänkte jag..

Ciao världen, vi hörs imorrn!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback