Sjukling


Hejhopp :)

Nu sitter jag på skolan och ska börja skriva en romananalys, intresseväckande? Lite faktiskt, eftersom jag har glömt vilken bok jag skulle göra analys på.. det här kommer bli riktigt spännande.

Nåja, jag är sjuk, thats to bad säg, jag som höll på med beach 2010. Men det går faktiskt bra, jag har gått ner ca 6.5 kg, och då har jag endå tagit en paus på nästan en vecka! :)

Jag är bäst. Pappa har köpt en ny kamera för den delen, den tänker jag sno och ta massa onödiga bilder med som jag sedan kan lägga ut på bloggetsch. souu najs. Jag blir kvar här till kl 4, runt den tiden kommer världens underbaraste och hämtar mig efter sin praktik, efter det ska vi bara pussas och mysas! Kanske titta på lite lägenheter m.m ;)

NU måste jag plugga, hörs och syns, ciao

Kommentarer
c

hahhaha jaa men jag tänkte inte på det :P hahha meningen är ju att du ska läsa bloggen för att få reda på faktan ;D hahah

POSTAT 2010-03-31 KLOCKAN 13:13:14
christina

ooopssi, det var jag som skrev iaf

POSTAT 2010-03-31 KLOCKAN 13:13:39
BLOGG: http://christinafundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback