Spanskalektion


Är jag duktig eller?

Jag fick ig på spanska-provet men jag lär få Mvg på tyska-provet.. jag och spanska går helt enkelt inte ihop! :P

Nu går jag bara den här veckan, sedan har jag två veckors praktik sedan är det lov igen! ;) hur skönt är inte det? DOCK tror jag inte att Jullan ska ha någon praktik, jag har inte hittat någon bra praktikplats, så är det ett bra tillfälle att ta igen mig i skolan, inga lektioner på två veckor, bara plugg (Y).

Tror jag ska gå på Spanskalektionerna (Så att jag lär mig nån spanska iaf) och tyskalektionerna, sedan bara plugg, ska prata med Emma, hoppas det går att kirra!

Nu ska vi översätta en låt på spanska till svenska, sedan ska vi muntligt förklara för klassen vad den handlar om.. Jag tror jag ska ta ''La Camisa Negra'' av Juanes, lätt text och bra låt, eller vad tycker ni? ;)




Vi hörs och syns snart, CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback