I tid till skolan


Julia är eliiite! Sällan jag aldrig lyssnar, idag börjar vi kl 10.15.. vem är här kl 08.30? JO Jullis, för hon är bäst.

Jag är till och med så cool så att jag inte åt någon frukost, så har vi prov i 130 min, lunch kl 12.45. Känns inte alls tråkigt eller så. HAHA..

Nog om min elitehet, över till bloggvärlden istället. Jag är inget bloggfan, läser endast ca 4 bloggar och det är bara för att jag är så obotligt nyfiken. DOCK har jag hittat en asbra blogg som jag typ fastnat såå bad för"! Bloggen om Regina (Egoina), skittygood trodde först att hon bara var jobbig men hennes syn på världen är rätt och alla borde vara som henne, dryg och rolig.

Nu ska jag gå och leta efter fikasmulor i lärarnas fikarum, hoppas jag hittar någon gammal negerboll i ett hörn eller nått.. så jag kan stilla min otroligt upproriska mage. Ciao



Föredrar bollar med cocos på, men han får duga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback