new shoes etc..


Hej kära bloggläsare<3

Nu är jag äntligen hemma efter en lagomt stressig dag, vi hade grupparbete idag. Vilket i mitt fall resulterade i att vi satt fyra tjejer i ett rum, varav tre skrek hysteriskt.

Men vi blev klar tillslut, och tack gode gud för det.

Jag bloggade inte igår kväll, antagligen för att jag är en sån otroligt dålig människa. Menmen kvällen spenderades med Mathilda ''mattis'' ''skel'' enderson vi tränade och var allmänt coola på FreMax. Jag tränade med mina nya Reebok Easytone(!) japp, det är sant. Mamma köpte dem åt mig efter skolan.

Dagens Hiss: Jag hissar min mamma, kort och gott för att hon är bäst och köpte skor åt mig<3..

Nu ska jag laga mat åt karl, han står här och brölar som en hungrig giraff. Hejdå.

 
Unga och pigga brudar på tretton vårar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback