Orkar iintee


Vill inte plugga mer, förstår inte varför jag valde detta liv. Jag kunde ha hängt på navet nu och rökt ofiltrerad blend. Men icke, jag valde att ha ett liv fullt med kemiska förkortningar, algebraiska uttryck och bajs.. plus en sur pojkvän.

OCH JAG ÄR TJOCK

Nu bänkar jag mig framför morden i midsomer och äter kött med lite potatisgratäng. (OHHnOOO kolhydrater) 

P.s Ikväll ska jag fiska strömming, då kommer jag att vara mycket gladare. Då kanske jag får äta strömming imorrn också, om jag överlever monster myggorna som är lika stora som tofsvipor det vill säga.

Kommentarer
eellaaa

Fan vad härligt att se att en till Sundsvallare bloggar :)



Ja dom är jätte fina :)

POSTAT 2010-05-22 KLOCKAN 19:09:20
BLOGG: http://eellaaa.blogg.se/
Maja <3

Hejsan, du ville ha en gratis design..? :)

Kolla då min blogg så vet du hur du ska göra!



Stora kramar <3

POSTAT 2010-05-22 KLOCKAN 19:33:26
BLOGG: http://majaloveflox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback