Sängen kallar på min utmattade kropp


kan det vara så att jag klev upp 04.30? Ja det kan nog vara så. Det gör också att jag är tröttare än döden själv, brööl.

Jag har bara varit ute och gått två gånger idag. Vilket jag tycker är dåligt, men jag orkar verkligen inte, jag somnade typ när jag gick i trappen förr. Men jag gör någonting på dagarna iaf, istället för att bara sitta inne hela dagarna och titta på tv och bli fet framför facebook.

Tur att jag har Karl, min ängel på jorden. Jag har pussat på honom hela dagen. Förutom från kl 18.00 till 19.30 för då låg lilla Julia och sov som en liten bebis, karl ville inte väcka mig för jag var så fin sa han, jag låg tydligen och log medans jag sov.. Gulligt.

Nu tror jag nästan att det blir lite Bloons tower defense 4 på ninjakiwi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback