Trött x5


Jag har världens underbaraste pojkvän, han är världsbäst på alla hörn. Han diskade allt som var i diskhon igår, och det var inte så lite det vill säga. Jag ska göra något speciellt för honom nån dag, köpa en bil eller nått.

Idag har jag planerat in två timmars träning (Det behövs!) så att jag kanske kan få sova inatt, jag tänker inte äta något som är ens i närheten av socker och absolut inget som ens liknar koffein. Då kommer nog Jullan sova ganska gott inatt, få vi hoppas iaf.

Det känns inte bra att min mattelärare är ledig i två veckor, känns som att hela min klass (inklusive moi) kommer att få ett psykiskt sammanbrott, Matte C är så himla spännande och roligt.

Nu ska jag skriva en uppsats om Donald Trump, känns väldigt frestande..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback