Jättandal


Hejhopp! Nu sitter jag i jättendal med min älskling, vi ska myyyysas hela kvällen! Det vi är bäst på helt enkelt (Y).


Imorrn blir det jakt! Korvmackor och oboy here i come!.. Så det blir till att vara uppe med tuppen imorrn, vilket jag inte har något emot, eftersom jag har klivit upp kl 06.00 typ hela sommarlovet. Varför då? Jo för jag är en god kvinna till min kaar och jag kliver upp samtidigt som honom på morgonen så att han inte ska behöva vara ensam :) Han tycker inte om att vara ensam, han tycker speciellt inte om när jag inte har gjort något kaffe åt honom. Så att jag har väl blivit så illa tvungen att kliva upp med honom.

Sååååååååååååå att alla vet så kan jag inte ringa från min telefon! Jag har inte slutat prata med människor utan min tele har gett upp, den vill inge mer nu. Så vill du/ni/han/hon/det nå mig så ring ex antal gånger på min mobil eftersom jag har den på ljudlös, jag tycker inte om höga ljud. ELLER ring på Karlans mobil, han svarar ju iaf :).. oftast.

Efter jakten imorrn blir det selånger ! Titta på skräp är det bästa jag vet, jag ska lätt köpa nått, bara för gamla tiders skull. Puss på er, nu ska jullan kura ner sig brevid sin livsLoove och kika på en rulle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback