Sundsvall - Nyköping


Heeeejs! Måndag idag och piggare än någonsin! Just nu sitter Julan hos Evis och väntar på att hon ska natta Nova, sedan bär det av på prommis. :)

Helgen spenderades med att jag och Karlan for ner till Nyköping och köpte car, en Ford Fairlane. ;) Så det vart 18.00 tåget ner, framme 23.00, därefter bil till Uppsala där vi skulle sova. Bra tänkte vi, då är vi i Uppsala kl 01.00. ACK så vart inte fallet mina kära vänner, med min pappas lånade gps så gav vi oss ut i Stockholms outforskade marker (iaf för oss), väl i centrala Stockholm så förstod vi att gps'en inte funkade, närmare bestämt när den sa att vi skulle svänga höger mitt på en bro.. Då fick jag aktivera mitt skarpa sinne till att försöka få oss ur Stockholm, det hade varit en relativ lätt uppgift om det inte hade funnits 435638658728 taxibilar ute, och vi åkte ju bara mitt i Stockholm kl 00.00 på en lördags natt, inge folk ute elellellr. Jaja, vi kom fram till Uppsala kl tre och då somnade vi så sött in i vårat super fräscha vandrarhem, som gjorde underbar frukost dagen därpå. (Y) 


Vårat nyinköpta vrålåk, några fina fälgar på den där så! Nä, nu ska Julan och shaka lite fluusk, Pussheeej ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback