LOOOVOVO


Jag skulle seriöst kunna betala någon för att ge mig loooov, Anna uppdaterade nyss på fejjan om att hon ville ha liite semester, vem var snabb som en haj och kommenterade typ 2 sek efter? Jo Julanbulan och Chrissy. Tror MP09 har mycket plugg nuu, aaajooo.

Jag borde egentligen plugga svenska men jag kände att jag behövde en liten paus, jag läser om medeltiden, vilket handlar i princip om digerdöden och andra otäckheter. Ska vara klart om 40 min så det är bäst att jag rappar på lite.

Jag funderar starkt på att göra en sån här liten frågevecka, inte att ni läsare frågar, absolut inte! Men att jag har en fråga varje dag, typ vem är din bästis, vem var din första kärlek O.S.V. Jag tycker det är jätteintressant när folk gör sånt på sin blogg. Michelle hade det för ett tag sedan, lärde mig massa saker som jag inte visste innan, superdyyperintressant.

Såg på facebook att Fredrik Jönsson ska gå på Model Labb, gud vad roligt att en kille kan gå på sånt också! :D Får väl se om han har förvandlats till tjej nu på måndag. :)

NU skriker verkligen datorn på mig, han är jätte sur över att jag inte skriver på svenskan han lär väl gå i strejk snart stackarn.. Simma lungt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback