Kärlek


Kan inte fatta att jag har världens bästa sambo, älskar dig till världens ände och tillbaka plus lite till. Du älskar mig verkligen vilkorslöst, spelar ingen roll om jag skulle blir grönhårig och förvandlas till man, du skulle älska mig lika mycket endå. Vi har sån tur som har det så bra, att vi har varandra. Vi har redan bestämt att vi ska leva tillsammans resten av våra liv, det är självklart, det var självklart redan för två år sedan. åååååååhhåhå, im so happy, har världens bästa tillvaro i en fin lägenhet med världens finaste pojkvän, jag längtar verkligen till vår framtid, att få sätta en liten KarlJunior till världen och gifta oss.

NÄÄ, nu får du ta och komma hem, jag vill inte fylla min blogg med massa kärleksdravel.. uuuuh, saknar dig smulan..





Apropå kärleksdravel så vill jag se Breaking Dawn, nån som vill se den med mig?
Nu blir det promenad runt Juniskär, pusshej!

Kommentarer
mathilda

DU FÅR INTE SE BREAKING DAWN INNAN JAG HAR KOMMIT HEM, VI SKA SE DEN TILLSAMMAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OM DU GÖR DET KOMMER JAG ALDRIG, med stora bokstäver, PRATA, SE, SKRIVA ELLER ENS TITTA PÅ DIG, FÖRSTÅR DU, INTE PRATA, SE, SKRIVA ELLER TITTA!



tänkte bara så du visste... :) promis när jag kommer hem som neger? btw. är det ok för dig att ha en vän som är svart?

POSTAT 2011-11-17 KLOCKAN 04:47:58
BLOGG: http://igofit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback