Tha bed is calling my name

Är nyss hemkommen ifrån Evis och Putrik, vi har haft tacokväll vilket var väldigt uppskattat av min mage! :) Vi körde även in Forden på deras lo, eller vi och vi, Karl och Patrik fixade det. Jag gjorde även manikyr på Evelina, mina första handling i mitt nya företag och mina första in tjänade pengar! iih, Ruuligt Ruuligt. Jag ska snart starta upp verksamheten helt, men jag vill hålla till i min lägenhet så ni får vänta tills jag har flyttat in! :) Vilket förhoppningsvis blir till helgen..

Pris:
Gelénaglar 350:-
Manikyr 150:-

Nu till veckan så är det mattan som ska få lite Gelénaglar, ska försöka lägga upp några bra bilder här så ni får se hur det blir. Nu ska jag krypa ner bredvid Karlan, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback