Körkort


YESSS, ni läste rätt, Julan är numera ett körkort rikare! MAAAAAHAHAHAH Lås in ungarna och håll er ifrån vägarna för Jullan is coming to town!!

Så jävla griskönt att det är över, det är licksom ovissheten som är värst. Jag fick ingen mindre än kuggarJennie som hon nu kallas, dock tyckte jag att hon var supertrevlig, vi pratade om mina svanslösa katter och hennes barn (Y) Charmör som jag är. Efter att hon sagt att jag var godkänd så frågade jag om det var nånting om ville anmärka på, och det ville hon ju såklat inte, eftersom jag är bäääst! ELELELLK.

I helgen skall det börnas Ford iaf, det ska bara spruta gummi på vägen, eller nått.

Nån som vill ha skjuts i helgen? Bara att säga till vettu. För jag är grym. Nu drar jag till gymmet, Pusshej lovers.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback