Sängtime


Nyss hemmkommen från mitt stenhårda gympass! WAAARAGHH. Så hårt tränade jag. Nä, inte riktigt, jag tränade typ bara kondition, och lite bröst. Kommer ha grismycket träningsvärk i mina arma ben imorrn iaf, både sprang och cyklade like a pig. Fick upp pulsen till 200, medel 185. inte dåligt hackat av en sjuk höna.. eller vad man säger. Det tyder dock bara mest på att jag är den mest otränade människan i världen, men svettig blev jag i alla fall.

Nu sitter jag med en ansiktsmask och lyssnar på Enya, ska fösöka stressa av nu såhär på kvällskvisten, jag är jätte dålig på att varva ner på kvällarna vilket leder till att jag får svårt att somna and shit. Men ikväll ska Julan sova som prinsen på ärten, så att jag kan kliva upp tidigt imorrn och träna! :)

Som jag sa i föregående inlägg så fixade jag teoriprovet imorse, men det var inte det enda jag gjorde. Jag tog nämligen kort till körkortet! Och gud nåde att stackars poliser och dylikt som kommer måsta titta på mitt körkort, jag ser helt borttappad ut på kortet, helt lost, naked, exposed skulle man kunna säga. Så jag tog ett kort på datan nu så att ni kan titta här så länge, tills jag får körkortet. Then u will know what im talking about.. yao.


Jag vart lättare överraskad när bajshytten tog första kortet, den tar tre kort, och på de andra två så vred jag huvudet förmycket ihopp om att naila någon snygg pose. Så detta var det enda jag fick ta. Ähh, jag ska ju bara ha kortet i tio år, lurre ju.

Kommentarer
ELLEN

Välkommen att kika in min bloggloppis! Jag säljer allt mellan skjortor, kavajer, väskor och skor. Mycket second hand/retro finns att hitta. Kolla om du har lust! Alla priser går förstås att diskutera!



Mvh Ellen,

http://ellensbloppis.blogg.se

POSTAT 2011-09-20 KLOCKAN 23:04:22
BLOGG: http://ellensbloppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback