Trött


Hej, här sitter jag. Kl 06.00 klev jag upp, bara för att jag tycker att det är så himla roligt att vara uppe 4 timmar innan skolan börjar. Det är långt att gå så jag måste förbereda mig mentalt menar jag.

Igår tog jag körkort om det var nån som missade det, vilket känns högst osannolikt att nån gjorde, men vem vet kanske det ligger nån kompis under nån sten nånstans och är helt ovetandes. Så gårdagen gick åt till att vara grisnöjd och köra Karlans pickup, vilket var svårt för att bilen är 475843 meter lång, minst. Nä, tackar vet jag mammas rally atos.



Från 0-100 på 14 minuter! Det blir till att passa sig när jag befinner mig på vägarna i den här guldiga faran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback