Julstäd

Puuuh, nu sitter jag här och hoppas att lunchen ska göra sig själv, vilket den nog inte kommer att göra.. Nåväl inte hänger jag läpp för det inte.

Dagen har ägnats åt att få ut all jul här hemma, jag har inte kommit så långt måste jag erkänna eftersom julgranen fortfarande står kvar. Jag jobbar i min egna takt helt enkelt! Är det nån som vill komma och göra mig sällskap så är det bara att ringa, eller att komma och våldgästa som de flesta andra gör, alla är välkommen in i värmen hos Sjögrens/Jonssons! Så måste jag lämna igen bryyyshans hdmi kabel, vilket jag kommer att glömma bort så fort jag har skrivit klart den här meningen. Linnea remind me pleazzze.

Så kan jag inte få tankarna i styr då det enda jag tänker på är världens finaste hus, måste försöka prioritera, städa först, husdrömmande sen. Slänger upp lite bilder så att ni vet vad jag pratar om.






Ååååuuhääh, vill ha, fruktanslöst vackert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback