Middag med familjen

Hejhopp snyggingar.

Sitter just nu ensam i lägenheten och väntar på min älskade sambo, han och resten av min familj bestämde sig för att hälsa på min käre gudfar/granne en snabbis. Så nu sitter jag här mätt, glad och feeet.

Vi har nämligen haft familjeträff här hemma, med mamma pappa, Dan, Martin och deras respektive, allt som allt vart vi 8 st. Vi åt mat a la Mamma, Oxfilé med rödvinsås stekt potatis och bea ;) mums, mums mamsen kan hon.

Imorrn blir det julfirande med kusinerna, lite sent i know men stormen trut kom ivägen, eller vad den nu hette.. Dagmar vare visst! Nåväl Karl sitter och skriker brevid mig, han vill ha uppmärksamhet som vanligt, och det ska han få säg!

Älskar min prins, mer än nånsin faktiskt. Pussheej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback