Myskväll

Efter en dags julstädande så återstår det nu bara att kasta ut granen, vilket vi lätt kan göra genom balkongen, skönt säg! Lova och mamsen kom förbi en sväng, och snart kommer Linnéa alltid roligt med lite sällskap.

Nu när Karlan har kommit hem så blir det myskväll bara han och jag, ska bli så skönt att vara nyduschad och krypa ner i vår nybäddade säng. Tror nästan jag börjar bli gammal, då dagens höjdpunkt är att gå och lägga sig? Jaja, vi har sagt att vi ska göra natt tidigt ikväll då det vart så jääkla sent igår, skolan börjar ju för mig imorrn så det är bara att pallra sig i säng.

Nu ska jag slänga mig i duschen sedan blir det till att se på nån film med kärleken min, pusshej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback